Weer terug in Nederland

Hi lieve allemaal,

Vanmiddag zijn we met een klein half uurtje vertraging geland op Schiphol.
Ik voel me nu toch wel moe. Het is een lange zit in totaal. Daar komt ook nog bij, dat je slecht slaapt. Daar bovenop de overstap in Doha, voordat we terug vlogen op Schiphol.
Bij de bagage band een snel afscheid, want een aantal van ons gezelschap werden opgehaald.
Ik had verkozen om met de trein te gaan. Ik zou dan de directe intercity kunnen nemen naar Breda. Dat was ideaal. Echter, deze trein en ook meerdere rijden vandaag door storingen niet. Nu moest ik via Vlissingen overstappen bij Hollands Spoor, en daar de trein naar Breda. Ik was in totaal 2 uur kwijt. Helaas kon het niet via den Bosch, want er rijden geen treinen naar Tilburg. Maar ach, dat kan er nog wel bij :). Meteen viel het me op dat onze stations , treinen en de mensen zo verschillen...hier is iedereen naar binnengekeerd...uh...met zijn mobieltje bezig...

Het is weer fijn om thuis te zijn! Weer bij mijn lieve Marion! Dankzij haar kon ik deze reis ondernemen. Ik ben haar hiervoor zeer dankbaar.

De Indiareis is heel snel voorbij gegaan. Varanasi blijft een bijzondere mooi plek om steeds terug te keren. Het ashramgedeelte van de reis was het meest waardevolle, mooie, maar ook meest intensieve van deze reis. Een geweldig verdiepende cursus. Ik heb veel van anderen, maar vooral ook heel veel van mezelf geleerd. Nieuwe inzichten heb ik verkregen, die ik voor mezelf verder ga uitwerken.Het zijn allemaal bijzondere ervaringen. Kleine pareltjes, als je ze ziet! Voor mij is het doel van de reis volledig bereikt. Een avontuur naar buiten en naar binnen......en uiteindelijk ook weer naar buiten.... Heel dankbaar ben ik ook naar de groep. We hebben het toch maar mooi allemaal samen meegemaakt en mekaar hier volledig in ondersteund. Uiteraard ben ik ook heel dankbaar voor alle moeite en inspanningen die Maaike voor ons gedaan heeft. zodat alles steeds in de puntjes geregeld was. Dank!

Laughing

Dank ook aan de achterban en jullie leuke reacties!

Binnenkort zullen we foto"s uitwisselen. Deze weblog wordt nog uitgebreid met meer foto's en het ashram verslag.

Maar nu ga ik eerst goed uitrusten.


Liefs Ron

"Reizen is een manier om vragen te stellen die je thuis niet stelt.
Niet per se over het land in kwestie zelf, maar over jezelf".

~Herman de Coninck

Reacties

Reacties

Beata

hallo lieve allemaal, hier ook een berichtje van mij! Ook ik ben zeer blij en vereerd deze reis te mogen hebben gemaakt samen met deze prachtige groep mensen! Het was mijn eerste reis naar India en het is mij 1000% meegevallen! We gaan binnenkort foto's uitwisselen, dus dan zullen jullie nog meer mee genieten!

Mijn bijzondere dank gaat uit naar Maaike, die alles zo subliem heeft verzorgd, alle tips en tricks, goede raad en adviezen heeft gegeven, waardoor deze reis voor mij onvergetelijk werd. Maar uiteraard ook dank aan de groep en aan Ron, die tot laat in de avond, als iedereen al volledig uitgeput in de kamer lag te slapen, deze blogs met foto's heeft geschreven en geplaatst, zodat het thuisfront toch nog een beetje kon mee genieten! Super fijn dat je dat hebt gedaan Ron! Leuke stukjes! Dank dank dank!
Harte groet aan allemaal, Beata

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!