Zojuist aangekomen in het Ajay Guesthouse in Delhi

Hallo allemaal,

Na een zeer interessante maar ook zeer intensieve cursus, zijn we veilig aangekomen in het Ajay Guesthouse in Delhi. De taxirit naar Patna en de vlucht naar Delhi verliep voorspoedig. Ik heb echter een aardige luchtweg irritatie aan overgehouden. In de taxi van Rikhia naar Patna stond de airco aan en ook In het vliegtuig was het steenkoud vanwege de airco. Mijn stem is niet al te best en ik krijg nu ook last van hoesten. Dus wordt het voorlopig Strepsils slikken....

Er komt later nog een heel verslag van de cursus in de ashram.

Ook zullen er foto's worden toegevoegd. Overigens tijdens de cursus en van het ashram terrein mochten geen foto's genomen worden.

De foto hierboven heb ik vanaf het dak gefotografeerd. De andere foto is van mijn kamertje.

Ik ben sinds gisteren jammer genoeg mijn stem zo'n beetje kwijt geraakt. Dat komt van de airco in de taxi en het vliegtuig.

Nu snel naar bed en uitrusten. We zijn allemaal moe. Samen met Hans deel ik wederom de kamer.

Welterusten en natuurlijk de groetjes van ons allemaal.

Reacties

Reacties

Thijs

Dat klinkt heel goed Ron! En nu een echt bed! Rust lekker uit en groetjes aan iedereen.

Ellen de Kort

Blij dat je weer boven water bent. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Ans

Hé die Ron je stem komt wel weer terug dat krijg je inderdaad gratis en voor niks van die airco's.
Jammer dat je geen foto's mocht maken op het ashram terrein. Als je maar genoten hebt van de cursus en alles bij elkaar.
Groetjes weer van ons allemaal en tot horens.

Ria Bosboom

Ben heel benieuwd hoe je het verblijf in de ashram ervaren hebt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!