De laatste uren...voordat we vertrekken naar Nederland

Hallo allemaal,

Vanmorgen zijn we naar Gandhi memorial en Lodi Garden gegaan met de metro. Althans dat was de bedoeling. Nu bleek, dat daar waar we uitstapten, heel ver van deze bezienswaardigheden te zijn. Toen besloten we om per motor riksja verder te gaan. Helaas werd het zicht door de dikke smog aardig te worden vertroebeld, zodat het er somberder uitzag.

Maar al bij al was het een leuk uitstapje. Daar komt ook nog bij dat ik deze 2 plaatsen al eerder had bezocht. Na een paar uur weer teruggereden naar ons Guesthouse.

De laatste roepies worden nu door iedereen uitgegeven, rekening houdende, dat we vanavond nog moeten eten. Dat gaan we doen op een dakterras van hotel Metropolis Dat wordt een leuk laatste afscheid van India, voordat we naar de luchthaven gaan.

Hier eindigt dan ons lange en geweldig mooi avontuur.We kijken er ook weer naar uit om onze geliefden en ons ook zo mooie Nederland weer te zien

Ik doe vanaf hier iedereen de groeten, ook namens Aris, Maaike, Tammy, Jeroen, Frans, Jessina, Anne-Marie, Beata en Hans. Tot morgen!

Ron

Reacties

Reacties

Thijs

Jullie hopen zeker op wat koelte nu in Nederland, maar dat kan tegenvallen, gisteren was de warmste 6 november sinds 1938, 17,2 gr!, ik ben om 19:00u in mijn t-shirt naar huis gefietst! en morgen komt er nog een zonnetje bij! Wel zijn de meeste blaadjes al van de bomen gevallen.
Jammer van dat bezoekje aan Gandhi memorial, ik heb een paar dagen geleden de film 'Gandhi' gezien, een soort geromantiseerde docu over het leven van Gandhi en zijn bijdrage aan de onafhankelijkheid van India. Centraal thema is geweldloosheid ondanks geweld dat jou wordt aangedaan. Met die film in gedachten kon ik gisteren een ruzie tussen 2 mensen in de wachtkamer met veel geschreeuw bijna fluisterend tot bedaren brengen.
Ik wens jullie allemaal een goede reis en behouden terugkomst!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!