Precies een week geleden

Hi lieve allemaal,

Het is nu precies een week geleden dat ik met onze groep arriveerde op Schiphol na de mooie India reis.
De week is voor mij snel omgevlogen.
Op maandag heb ik al meteen mijn eerste yogales gegeven. Dat was 's avonds om 19.45 uur. Voor mij voelde dat aan dat het midden in de nacht was, hahaha....ik had toch last van het tijdverschil. Iedereen vroeg natuurlijk hoe de reis was. Ik heb het maar kort gehouden. Een gevoel is vaak niet in woorden te vangen. Ook is het voor anderen moeilijk voor te stellen wat het ashramleven voorstelt.En ook heb ik over de schitterende cursus verteld.
Overdag was ik nog tot donderdag vrij. Dat was heel verstandig, want ik had die dagen echt nodig om hier weer helemaal terug te komen.
Nu een week verder, besef ik temeer hoe fijn wij het als groep hebben gehad, en dat je dan weer veilig terug bent op Nederlandse bodem. Er kan namelijk van alles gebeuren. Hopelijk komt er nog een leuke middag (reunie'tje) zodat we nog een keertje de herinneringen kunnen ophalen.
De eerste foto uitwisseling met de groep is begonnen. Super leuk om foto's van je medereizigers te zien. Zij zien weer andere dingen...en ja je staat dan ook een keer op de foto..

Tongue Out

Ik ben momeneel allerlei artikeltjes aan het schrijven.
Over enkele dagen verschijnt hier het ashram/cursus gedeelte van de reis.
Voor de Satyananda nieuwsbrief schrijf ik een artikel over mijn ervaring in Mouna (stilte).
Er gaat ook een artikel naar Nieuw Zeeland.

Ook mijn werkgever heeft me gevraagd om een artikel te publiceren.
Verder komt er op mijn website nog een aparte pagina voor het schooltje van Aryan (voor kansloze kinderen). Dus lekker druk met allerlei zaken, heerlijk!

Dit weekend, weer een weekend als vanouds. Maar nu in de mooie Herfst en donkere dagen...samen weer met mijn fijne gezin.

Liefs Ron

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!