Zaterdag 04 april 2015 "Bijeenkomst Indiareis 2015 in Kasteel Tongelaar"

Vanmiddag om 13.00 uur vertrok ik vanuit Tilburg naar Kasteel Tongelaar in Mill. Ik werd zoals gewoonlijk weer hartelijk ontvangen door Maaike en haar man Aris. Een paar voor mij onbekende mensenwaren er al. Vrij snel kwam Anne-Marie binnenlopen. Haar ken ik al jaren en ook van vorige reizen. Enkele anderen waren verhinderd. Twee mensen gaan op eigen gelegenheid naar India, omdat ze alleen de cursus willen doen.

Na ontvangst met koffie/thee en de beroemde kasteelkoek, liet Maaike d.m.v. een PowerPoint presentatie ons het reisschema en reisprogramma zien. Mooi geillustreerd met foto's. Ik zag mezelf er een paar keer op terug. De eerste dagen in India zullen zijn in het indrukwekkende Varanasi. Van daaruit bestaat ook nog de mogelijkheid om naar Sarnath en Naghwa te gaan. Ik heb er zin in!

Cool

Hierna reizen we af naar de ashram in Rikhia. Hierover later veel meer.

Iedereen kan er nog een paar weken over nadenken en dan beslissen of hij/zij meegaat. De meesten gaven nu al aan dat hij/zij graag meegaan. Hierna kunnen de tickets worden geboekt. Het was een 3 uur durende info middag. Deze was voorbij voordat ik er erg in had.

De voorbereidingen kun je over een tijdje hier op dit reisblog lezen... Ik begin alweer de reiskriebels te krijgen....

Nu alvast een heel mooie zonnige lentedagentoegewenst!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!