Vandaag, shopping in Delhi

Haa lieve allemaal,

Vanmorgen zijn we met iedereen, behalve Frans en Aris gaan shoppen. Sommigen hadden al een overgewicht in hun koffers, maar het belet hen niet om flink wat roepies te gaan uitgeven. Frans had zelf een lijstje met winkels af te handelen.

Aris is ook lekker gaan rondlopen en heeft nog een bezoek gebracht aan een tempeltje.

Maar voordat iedereen werd losgelaten, gingen we koffie met wat lekkers eten in het chique Imperial Hotel. Daarna ging iedereen op zijn eigen gelegenheid shoppen., en komt dan zelf terug met een motor riksja. Dat gaat helemaal lukken. Ik heb ook al een paar kadootjes gekocht.

Morgen gaan we naar Gandhi memorial en naar Lodi Garden. De allerlaatste dag alweer! We vliegen laat in de nacht/ morgen. Dat word nog een uitdaging om wakker te blijven

Groetekus Ron

Ans en Irma

Hoi Ron.

De groetjes namen ons Irma zij is op dit moment aan het genieten van haar vakantie op Texel.

Doei Doei groetjes van ons beiden.

guus de rooij

Geniet van de laatste uren in India, denk aan je stem. Mischien toch nog even mouna.......

Irma

Lieve Ron,
Wat fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt daar en heerlijk aan genieten bent!
Vandaag helaas alweer je laatste dag. Ja, de tijd vliegt voorbij. Hopelijk heb je nog mooie momenten meegemaakt vandaag. Vast wel.
Albast een goede terugreis en ik kan niet wachten om je weer te zien en je verhalen te horen. Liefs, Irma