De vliegtickets zijn binnen

We zijn bijna weer een maandje verder. De lange zomeravonden zijn een feit, en we kunnen de laatste paar dagen van een heerlijk zonnig zomers weertje genieten

Cool
Vandaag voelt het net als in India aan...zo'n 32 graden.

De komende weken sluit ik de yogalessen voor de zomervakantie af. Ik voel dat ik toe ben aan de vrije avonden....het lesgeven is fantastisch, maar nu wordt het tijd voor andere dingen doen..

Inmiddels zijn ook de vliegtickets (e-tickets) binnen. Maaike stuurde ze per mail. Ik heb ze gelijk geprint, want straks heb ik ze nodig. Meteen maar gedaan, straks is er nog veel te regelen. Ik realiseer me nu dat ik nog moet nakijken of ik inentingen nodig heb. In 2012 heb ik me nog laten vaccineren voor de India reis. Wellicht hoef ik geen of nog een enkele vaccinatie. Ik besluit om straks malaria tabletten te slikken. Dat zal Paludrine worden. Deze tabletten bevielen me de andere reizen heel goed. Het is voor iedereen een persoonlijke keuze om malaria tabletten te slikken of niet. Het geeft nooit 100% garantie dat je geen malaria oploopt. Ik wil in elk geval elk risico uitsluiten. Maaike vertelde in haar mail verder dat voor degene die nog geen reistas hebben, nu een goede gelegenheid en tijd is om deze te kopen. Er zijn momenteel veel aanbiedingen. Een paar weken geleden heb ik Maaike een stukje over mezelf gestuurd. Wie ik ben en wat ik o.a. doe...Dit verhaaltje heeft ze aan de groep gemaild. Het is altijd leuk om iets van je medereiziger te lezen en te weten te komen. Ik kijk dus graag uit naar deze verhaaltjes. De lijst van deelnemers voor de cursus van Karma Karuna is naar Nieuw Zeeland gestuurd, zodat zij daar weten wie er mee gaan doen. Voor alle andere zaken zal Maaike ons tijdig op de hoogte stellen.

Zo meteen ga ik weer lekker buiten op mijn eigen terras zitten met een heerlijk glas rode wijn...proost....en geniet van deze heerlijke avond.

Liefs Ron

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!