Aanvraag visum gestart

Vandaag heb ik alle documenten verzameld die nodig zijn voor de visum aanvraag.....en dat zijn er heel wat! Men vraagt een kopie van bankafschriften, paspoortgegevens, een paar ondertekende verklaringen en het visumformulier en nog meer. Deze heb ik zojuist digitaal verzonden naar een kantoor die alles controleerd, alvorens de aanvraag en paspoort naar BLS in Den Haag gaan. Voordat het visum wordt verstrekt moet ik persoonlijk naar Den Haag voor een biometrische scan van mijn hoofd

Tongue Out
. Ook dit is een vereiste voor het verstrekken van een visum. Bij mijn vorige reizen was dit nog niet. Ik heb een afspraak gemaakt voor over 2 weken.

Dus nu even afwachten totdat de documenten akkoord zijn, zodat ik alles mee kan nemen naar Den Haag.

Nu lekker gaan genieten van het weekend.

Liefs Ron

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!