Het visum is nu al binnen...lekker snel

Lieve allemaal,
Vorige week ben ik met de trein naar Den Haag geweest met de aanvraagformulieren en paspoort voor het visum. Met de Spoorwegen is het ook altijd wel iets...haha...vanwege werkzaamheden moest ik vanuit Tilburg via Den Bosch naar Utrecht...en vandaar naar Den Haag. Ach ik was hiermee zo'n 2 uurtjes zoet. Ik heb hierdoor wel weer een klein stukje van Nederland vanuit de trein gezien..
Gelukkig had ik een afspraak gemaakt bij het visumkantoor, want daarbinnen was een grote mensenmassa wachtenden, die een nummertje hadden getrokken.
Ik was dus al meteen aan de beurt bij binnenkomst. Ik voelde alle mensen opkijken en mompelen. De formulieren en pasfoto's waren akkoord bevonden. Hierna moest ik achter een gele lijn staan. Daar werd de biometrische foto gemaakt. Deze zit nu op het visum. Ik weet niet wat ze met mijn ingeleverde pasfoto's doen? Er stond achter de balie wel een heeeeel grote kast...
Wink
..Jammer dat ik ze niet terugkreeg. Toen werden digitaal mijn vingerafdrukken opgeslagen. De duimen apart. Een heel gedoe dus voor een visum! Elke keer is het weer anders. Dit was wel de eerste keer dat ik persoonlijk langs moest gaan.
Gelukkig kon ik mijn visum per aangetekende post laten opsturen naar mijn huisadres,
Deze heb ik afgelopen donderdag al ontvangen. Dus dat gaat wel heel snel, Het visum is 6 maanden geldig. Wel handig voor het geval ik besluit om langer te blijven... :)
Over precies 4 weken (17 oktober) vertrek ik met de groep....nu schiet het heel erg op!
Fijn weekend!
Liefs
Ron

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!