Nog een kleine 2 weken

Lieve allemaal,
Nog een kleine 2 weken te gaan voordat ik naar India vertrek.
Er is de laatste weken heel wat gebeurd. Mijn moeder is op 5 september toch redelijk plotseling overleden na een kort ziekbed. Buiten het verdrietige afscheid moest er de laatste weken heel veel geregeld worden. Dit gaat gelukkig allemaal voorspoedig. Door al deze gebeurtenissen kwam deze reis voor mij even op een zijspoor te staan.
Nu is het nog een kwestie van dagen aftellen. Langzaam krijg ik de vlinders in mijn buik bij de gedachten dat ik daar straks door de steegjes wandel en rondscheur in een Riksja...de boeiende puja's (rituelen) aan de Ganges aanschouw. Ik zal speciaal voor mijn moeder een drijvend lichtje in Ganges loslaten. Zo'n lichtje zie je hier boven in de banner van de weblog.
Maar ook krijg ik het besef, voordat ik daar ben, dat ik nog een een lange reis moet gaan afleggen. Allereerst van Schiphol naar Qatar....daar overstappen en doorvliegen naar Delhi...dan een binnenlandse vlucht naar Varanasi. Daar verblijf ik dan een aantal dagen voordat ik naar de ashram afreis.
Wat het inpakken van mijn reistas betreft, dat doe ik pas 1 dag voor vertrek. Wel leg ik al spulletjes opzij. Het maximale wat ik aan gewicht mag meenemen is 15 kg. Dat komt door de binnenlandse vlucht naar Varanasi. Daar geldt deze restrictie. Overbodige luxe hoeft niet mee. Ik weet uit vorige reizen dat ik van de ashram boeken kado meekreeg. Dat zal dan heel beperkt kunnen dit jaar. Misschien bestaat de mogelijkheid om de boeken op te laten sturen. Dat bekijk ik daar nog wel.
Volgende week voorlopig mijn laatste weekendje met mijn geliefden...
Cry
Fijne week!
Liefs Ron

Reacties

Reacties

Sandra Claassen

Veel plezier met de laatste voorbereidingen.

Ron

Bedankt Sandra...gaat wel lukken... de laatste loodjes :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!