Almost ready to go..

Vandaag vroeg opgestaan en flink aan het klussen geslagen.
Eerst wat administratieve zaken afgehandeld.
Hierna naar buiten en de hele tuin bladervrij gemaakt.
Toen alle hemelwaterafvoeren schoon/bladervrij gemaakt, zodat ik met een gerust hart naar India kan.
Inmiddels heb ik ingecheckt en de boarding ticket geprint. Ik mag mee....
Zojuist de laatste yogalessen gegeven en afscheid van alle mensen genomen.
Iedereen vind zo'n reis toch wel heel bijzonder.

Morgen staat in het teken van inpakken, en alles dubbel te checken. Wat moet echt mee?....of toch maar niet :)
Alle accu's voor bijv. de camera en mobieltje moeten worden opgeladen.
E-tickets checken...paspoort/visum en andere belangrijke dingen moeten in elk geval wel mee.

Dadelijk gaan slapen.....in mijn eigen bedje.

Welterusten!

Liefs Ron

Reacties

Reacties

Karlijn

ik wens je een hele mooie en bijzondere reis toe..het blijft een pracht land. Geniet van alle innerlijke belevingen. Hari om. Knuffel uit Middelaar

Ron

Dankjewel Karlijn.
Onze reis in 2012 was ook al zo bijzonder en inspirerend.
Warme groet, Ron

Hubie

Hallo Ron
Vanuit Goirle wens ik je een prachtige reis toe en kijk uit naar de verhalen die komen gaan.

Een lieve groet Hubie

Ron

Bedankt Hubie! Ik hoop dat ook de zon de komende dagen een keertje gaat schijnen in Goirle :)

Groetjes
Ron

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!