I'm ready to go...!

Lieve allemaal,

Ik heb vandaag alles bij elkaar gezocht. Inpakdag! Het was niet heel erg moeilijk, want ik ben al vaker naar India geweest. Wel nog even naar de Etos voor wat aanvullende toiletspulletjes. Alles wat je inpakt moet je de hele reis met je meesjouwen, dus weet wat je meeneemt. Een pluspunt is, dat het er erg warm is. Dus dunne kleding gaat sowieso mee. Sandalen en slippers. Yogakleding voor in de ashram, zonnebrandcrème niet te vergeten...etc....

Ik kom nu in totaal uit op 13 kg. Ik mag vanwege de binnenlandse vlucht maar 15 kg meenemen, dus dan doe ik het netjes. Ik wil ook nog rekening houden met evt. boeken die worden aangeboden.

Vanavond nog een paar accu's gaan opladen. Mijn SD-kaartje voor de camera is helemaal leeg, dus ik kan lekker gaan fotograferen.
Morgen vertrek ik per trein naar Schiphol. We vliegen om 16.10 uur.
Leuk om dan allemaal mijn medepassagiers te begroeten: Tammy, Lisette, Maaike, Aris, Hans, Anne-Marie, Beate en me, myself and I.
Jeroen en Frans, sluiten pas bij de cursus in de ashram aan.

Ik hoop de komende dagen een paar keer een verslag te kunnen publiceren in Varanasi. Hierna ga ik naar de ashram in Rikhia. Daar heb ik geen internet.
Dan is er radio stilte :). Ik ben dan geheel van de buitenwereld afgesloten.
Marion mijn vrouw kan me dan alleen nog maar bereiken via een telefoonnummer van de ashram.

Terwijl ik dit op dit moment schrijf, klettert de regen naar beneden op deze herfstdag. Gedachten gaan nu nog naar de geliefden die ik achterlaat.

Vanavond even naborrelen, en dan mijn voorlopig allerlaatste nacht in mijn eigen bedje...

Morgen begint dan eindelijk de grote en lange reis.
Over een paar dagen meld ik me weer.

Liefs Ron

Reacties

Reacties

Sandra Claassen

Hoi Ron,

Ik wens voor vanavond, de laatste nacht ik je eigen bed voor de reis, een hele goede nachtrust toe en morgen een veilige reis naar het prachtige India.

Esther Jaspers

Kan ik je toewensen met nog meer wijsheid terug te komen.
Ik doe het toch ... dus Ron ik wens je terug met veel wijsheid, een vol SD kaartje met schitterende foto's en vooral heelhuids.
Fijne reis Ron.

Groetjes

Esther

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!