Heerlijk gegeten aan de Ganges

Zojuist terug in het hotel. We hebben heerlijk gegeten in een restaurant aan de Ganges, niet ver van ons hotel. We kozen voor de Pizzeria. Het is een voor mij zeer bekend restaurant, waar ik in mijn vorige reizen ook vaak heb gegeten. Je hebt daar de keuze in allerlei menu's.

Dus niet alleen pizza's of pasta's. Als Westerling kun je daar ook veilig eten. Hiermee bedoel ik voedselveilig. Alle groenten worden gewassen met water, dat voor ons niet schoon genoeg is. Deze bevat vaak bacterien die een darminfectie kunnen veroorzaken. Ook is het veel beter om geen ijsblokjes te kiezen bij je drinken. Sowieso is het niet verstandig om koud te drinken. Ik kies voor fresh lemon soda. Je krijgt dan een glas, waarin een gedeelte geperste lemon zit. Daarbij een fles sodawater (met prik). Die combinatie werkt geweldig bij al het vochtverlies. Je zweet je het tierelier. Zeker de eerste dagen waarin mijn lichaam dit helemaal niet gewend is.

De Pizzeria biedt een geweldig uitzicht over de Ganges. Je kijkt over Assi Ghat uit, en als je naar links kijjkt kun je zelfs de Main Ghat (in het centrum van Varanasi) zien.

Nu gaan we slapen, want we zijn erg moe.... en morgen weer vroeg op.

Welterusten allemaal.

Liefs Rin

Reacties

Reacties

Thijs

Slaap lekker allemaal en rust lekker uit. Ik zag dat het bloedheet is daar. Dat is wel even wat anders als dat koude Nederland. Veel plezier samen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!